Niestety, nikt nie powie Ci czym jest FluxBB - musisz go poznać sam!
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Budynki Podstawowe
Trakt
Trakty budowane są od Osady w kierunku wybranej przez gracza granicy prowincji. Mają na celu wzmocnienie infrastruktury prowincji na potrzeby handlu, bądź przemarszu wojsk. Jeżeli Szlak Handlowy będzie przebiegał przez trakty, zwiększą się wpływy z niego czerpane. Niektóre typy wojsk będą mogły poruszać się szybciej, jeżeli na ich trasie występują trakty (głównie dotyczy to transportu za pomocą wozów machin oblężniczych).
Koszt: 200 Złotych Monet
Czas budowy: dostępny w kwartale, w którym wydano rozkaz budowy
Skarbiec
Rolą skarbca jest ochrona należących do Ciebie Złotych Monet. Skarbiec jest w stanie pomieścić 30.000 Złotych Monet. Jeżeli Osada ze Skarbcem upadnie, pieniądz tam zgromadzony przejdzie na własność przeciwnika! Wiedza o lokalizacji Skarbca jest przydatna, jeżeli chcesz wysłać Złodzieja.
Możesz zbudować więc kilka Skarbców, i w ruchach przesuwać Złote Monety pomiędzy Skarbcami, tak by zminimalizować ryzyko zdobycia twoich zasobów, bądź zmniejszyć szanse na wyczyszczenie skarbca przez Złodzieja nasłanego przez rywala.
Pieniądze przez Ciebie posiadane, a nieulokowane w żadnym Skarbcu, nie podlegają ochronie przed Złodziejami (łatwiej je ukraść), a samo wkroczenie armii na twe ziemie może Ci odebrać część środków (ponieważ urzędnicy również dysponują państwowym złotem).
Koszt: 3000 Złotych Monet
Czas budowy: 1 Kwartał
Budynki Handlowe
Targ
Targ to podstawowy budynek handlowy. Pozwala na sprzedawanie towarów produkowanych w prowincji (i robi to automatycznie, chyba że wydano inny rozkaz). Dzięki postawieniu targu mamy możliwość stworzenia podstawowych szlaków handlowych.
Koszt: 1500 Złotych Monet;
Czas budowy: dostępny w kwartale, w którym wydano rozkaz budowy;
Bardziej zaawansowane budynki handlowe możesz odkryć, wspierając kupców i przeznaczając środki na rozwój technologii kupieckich;
Offline
Strony: 1